با رسیدن به فصلهای طلایی، دوباره ردپای ابریشم در میان مزارع گالیکش به چشم میخورد با آغاز برداشت نخستین پیلههای تر کرم ابریشم در منطقه «ینقاق»، فصل جدیدی از تولید و هنر در دل طبیعت این شهرستان رقم میخورد.
© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد